szukaj

26 lutego 2014

India i Pia :)

India – roma kolorowa




Pia – roma błękitna



11 komentarzy:

  1. Przepiękne! Zapowiedź wiosny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lale,a wiosna...tuż,tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te lalki są tak niesamowite, że aż nie wiem co napisać! ale ubrania to już mistrzostwo świata! sama bym chętnie takie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te zręcznie zrobione "panienki", podziwiam, bo takich jeszcze nie widziałam, sama też szyję lale, niebawem pokażę na swoim blogu, na który zapraszam http://elizaart-handmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te lale i takie oryginalne... no i te oczy... niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i takie inne (oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu :))...
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam Twoje prace i jestem zachwycona! Pewnie wiele osób już to pisało, ale ja też muszę ;D. Piękne lale, wykonanie, detale, są takie przyjacielskie, słodkie, aż chce się przytulić ;) Pozdrawiam, podziwiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaa tam jest moja Pia ❤ Kocham ją, śpię z nią i szyję jej ubranka chociaż mam trzynaście lat��

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...